:
Організатори Євробачення-2019 презентували офіційний логотип конкурсу

Організатори Євробачення-2019 презентували офіційний логотип конкурсу

09 січня 2019

Європейська мовна спілка та мовна корпорація KAN, організатор проведення міжнародного пісенного конкурсу Євробачення-2019 на території Ізраїлю, представили офіційний логотип конкурсу.

Цьогоріч логотип Євробачення складається з трьох сполучених між собою трикутників, які формують золоту зірку. KAN розкрили детальну інформацію про творчу тему Євробачення-2019: "Трикутник, один з найдавніших у світі форм, є наріжним символом, який можна зустріти всюди: в мистецтві, музиці, космології та природі, представляючи зв’язок і творчість. Коли трикутники об’єднуються і сполучаються, вони стають новим єдиним об’єктом, що відображає нескінченне зоряне небо – так само як зірки майбутнього зберуться в Тель-Авіві на пісенному конкурсі Євробачення 2019 року”.

Логотип був розроблений на основі слогану конкурсу "Наважся мріяти" (Dare to Dream), який символізує ключові цінності конкурсу: інтеграцію, єдність і розмаїття. Трикутні форми і конструкції знайшли відображення і в художньому оформленні сцени, де виступатимуть учасники майбутнього пісенного конкурсу Євробачення. Над її зовнішнім виглядом працював Флоріан Відер, який також проектував сцени для пісенних конкурсів Євробачення-2017 у Києві та Євробачення-2018 у Лісабоні.

Нагадаємо, в жовтні цього року телеканали UA: ПЕРШИЙ і СТБ повідомили про продовження співпраці з проведення національного відбору на Євробачення. Прямі ефіри національного відбору-2019 відбудуться 9, 16 (півфінали) та 23 лютого (фінал) одночасно на телеканалах UA: ПЕРШИЙ і СТБ. Музичний продюсер шоу – Руслан Квінта. Ведучий прямих ефірів – Сергій Притула. Телевізійна зйомка національного відбору пройде у столичному Палаці культури КПІ за адресою: пр-т Перемоги, 37. Квитки можна придбати за посиланнями: karabas.com/tours/eurovision та concert.ua/uk/events/eurovision.

Читайте також: