МВЦ – арена, яку можна підлаштувати під Євробачення-2017, а не Євробачення підлаштовувати під арену

МВЦ – арена, яку можна підлаштувати під Євробачення-2017, а не Євробачення підлаштовувати під арену

16 вересня 2016

Міжнародний виставковий центр (МВЦ), який обрано ареною Євробачення-2017, презентували й обговорювали під час робочої зустрічі представників Європейської мовної спілки (ЄМС), представників мовника-організатора Національної телекомпанії України (НТКУ) та Київської міської державної адміністрації (КМДА).

МВЦ – один із найбільших виставкових центрів України: загальна площа комплексу становить 58 тисяч квадратних метрів, а площа виставкових залів – 28 тисяч квадратних метрів. Цього достатньо для розміщення усіх об’єктів, необхідних для проведення Євробачення. Також в МВЦ є 15 конференц-залів загальною площею 1 700 квадратних метрів, а на території центру – 2500 паркомісць. "Щодо паркувальної зони, то є можливість збудувати там додаткові об’єкти. Наприклад, якщо виникне необхідність винести прес-центр за межі головної будівлі чи розмістити делегації подалі від шуму. Це легко буде зробити саме у паркувальній зоні. Завдяки цьому у нас є можливості розширити арену ледь не вдвічі", – розповів у своїй доповіді технічний координатор Пісенного конкурсу Євробачення Роман Керик.

"Окрім того, будівля МВЦ оснащена хорошою системою кондиціонування, що надає можливість для додаткового охолодження обладнання, спеціальних зон. Є багато великих і маленьких кімнат на території арени, що дає можливість розмістити усі необхідні об’єкти всередині, неподалік від арени", – додав він.

У МВЦ є 15 виходів, пристосованих для в’їзду важкого транспорту. Структура даху досить міцна, і є нормальне освітлення, кондиціонування, покриття. Навіть якщо буде дощ чи сильний вітер, усередині будівлі цього не відчуватиметься. Підлога здатна витримати велике навантаження – технічне обладнання, необхідне для створення великої сцени, та усе необхідне для якісного звуку й освітлення. "Як кажуть власники МВЦ, найдорожче, що у них є – це підлога, тому що в цій підлозі проведені всі комунікації, – зазначив Олексій Резніков, заступник голови КМДА. – Це дає можливість у будь-якому місці відкрити люк і під’єднатися до електроструму, до зв’язку, інтернету тощо. Тому будь-яка технічна забаганка організаторів конкурсу – у розміщенні прес-румів, грін-румів, шоу-румів, вбиралень – може бути втілена".

Щодо аудиторії, то за допомоги додаткових трибун арена здатна розмістити до 10 тисяч осіб. Грін-рум матиме площу близько 800 квадратних метрів, якщо розміщуватиметься всередині будівлі біля самої сцени. Запланований розмір сцени – близько 750 квадратних метрів. Прес-центр матиме площу 4 тисячі квадратних метрів – цього достатньо для зони для прес-конференцій, студій, телекомунікаційного обладнання й усіх необхідних об’єктів.

"МВЦ має гарний досвід щодо розміщення глядацьких трибун і додаткових місць для аудиторії. Усі системи достатньо міцні для того, щоб не рухатися, коли люди танцюють чи стоять. Також арена дуже хороша для логістики – усе можна доставити близько до місця", – продовжив перелічувати переваги головної арени технічний координатор Євробачення Роман Керик.

У свою чергу заступниця генерального директора НТКУ Вікторія Романова закцентувала, що така локація, як Міжнародний виставковий центр має як свої переваги, так і недоліки. "Один із головних недоліків нашої головної арени полягає у тому, що будівля має лише один рівень. Це сильно впливає на якість звуку та акустику у приміщенні. Нам треба зрозуміти, які додаткові роботи мають бути проведені, щоб максимально адаптувати арену для проведення Євробачення. Необхідно повністю змінити акустику всередині арени. І багато речей повинні бути зроблені до встановлення обладнання".

Виконавчий директор Пісенного конкурсу Євробачення Йон Ола Санд озвучив два зауваження щодо головної арени. Перше – потрібно продумати, де буде розміщений ретрансляційний вузол і телевізійне обладнання, які займають надзвичайно багато місця, і як гарантуватиметься його безпека. Друге – це кількість сидячих місць. Більшість квитків, які продаватимуться, це сидячі місця, тож варто думати найперше про них. Звичайно, потрібна буде відкрита зона для фанів, де розміститься близько 2 тисяч осіб, але більшість квитків мають бути на сидячі місця. Загалом же оцінка арени паном Ола Сандом була доволі позитивною: "Я мав можливість оглянути Міжнародний виставковий центр наприкінці липня і вважаю, що це чудова арена, бо вона може підлаштуватися під Євробачення, а не Євробачення мусить підлаштовуватися під неї".

Читайте також: