Оголошено шорт-лист творчих концепцій Євробачення-2017

Оголошено шорт-лист творчих концепцій Євробачення-2017

15 листопада 2016

Над творчим оформленням Євробачення-2017 останні кілька тижнів працювало 11 професійних креативних агенцій країни. Havas, BBDO Ukraine, ThinkMcCan, ADVENTA Lowe, J&I, Art Nation (UDC), Arriba, Banda agency, Republique, Green Penguin і TWIGA Idea долучилися до участі у відборі на кращу творчу концепцію пісенного конкурсу за запрошенням Національної телекомпанії України, яка є мовником-організатором Євробачення-2017. Перед креативними агенціями стояло завдання створити тему, слоган і логотип, які би відповідали цінностям загального бренду пісенного конкурсу, були зрозумілі шанувальникам в будь-якій країні, а також формували позитивний імідж України, як країни-організатора.

Проміжні підсумки відбору кращої творчої концепції Євробачення-2017 в НТКУ підвели 15 листопада. Серед презентованих ідей, а загалом від 11 агенцій їх було 23, за результатами засідання Наглядової ради Євробачення*, яке відбулося 10 й 11 листопада, до шорт-листа увійшло п’ять робіт таких професіоналів: ADVENTA Lowe, Banda agency, BBDO Ukraine, Republique і TWIGA Idea.

Представники Національної телекомпанії разом з Наглядовою радою були приємно вражені кількістю і якістю ідей творчого оформлення пісенного конкурсу, який навесні 2017-го прийматиме Київ. Більшості агенцій вдалося знайти точки дотику між українським і європейським культурним контекстами. Поєднати їх і вміло вплести в концепцію Євробачення. НТКУ висловила свою щиру вдячність кожній з 11 компаній, які взяли участь у творчому відборі, за те, що відгукнулися на запрошення і що за доволі стислі терміни виклалися на повну.

Та перш ніж зробити остаточний вибір, агенціям, чиї роботи виявилися найкращими серед усіх запропонованих, надано рекомендації та час на вдосконалення рухомого та статичного втілення концепцій. Від того, яким буде остаточний варіант творчих пропозицій кожної з цих компаній, і залежатиме вибір переможця. Фінальне рішення, щодо роботи, концепція якої і стане офіційним оформленням Євробачення-2017, буде опубліковано на сайті НТКУ.

ADVENTA Lowe

"Робота над оформленням Євробачення – це можливість доторкнутися до чогось дуже великого, дуже важливого і дуже значного. Щоб знайти ідею, треба було вжитися в цей проект. Ми передивилися все, що було, намагалися зрозуміти чому було саме так, і знаючи всю передісторію, дійшли до таких ідей", – директор по роботі з клієнтами Жанна Сидорська.

"Лого і слоган – це те, як ти виглядаєш. Ми повинні виглядати так, щоб усі хотіли бути схожими на нас", – креативний директор Олексій Дьомін.

Banda agency

"Нам дуже важливо в принципі все, що відбувається в нашій країні, і нам не все одно, як ми презентуємо себе світові. Ми намагалися боротися з кліше і зробити так, щоб наша ідея була повноцінною, розумною і такою, що запам’яталася би людям", – креативний директор Banda agency Єгор Петров.

"Ми хочемо донести певне повідомлення, використати Євробачення, як майданчик, з якого зможемо сказати щось Європі. Ми, як агенція, хочемо допомогти в цьому", – директор зі стратегії Banda agency Ярослав Сердюк.

BBDO Ukraine

"Це робота, яка стосуватиметься мільйонів глядачів, це важлива робота. Ми всі намагаємося зробити щось хороше, щоби помітили, що Україна реально така ж як інші країни. І ось він шанс зробити щось таке круте. Ми хотіли уникнути поверхневості. Потрібно, щоб це була не просто графічно й візуально гарна штучка, а щоб були певні смисли, і щоб їх розуміли люди", – виконавчий креативний директор BBDO Ukraine Анже Єреб.

"Також важливо, щоб цей дизайн відображав майбутнє, а не минуле України", – креативний директор BBDO Ukraine Денис Келеберденко.

Republique

"Чому нам це цікаво? Тому що це масштаб, це комунікація, яка буде доступна дуже різним людям. Ну, і це стосується безпосередньо нас, країни. Ми спочатку звернулися до традиції, до повідомлення, яке Євробачення транслює довгі роки, і в процесі роботи зрозуміли, що в ідеї єднання можна розставляти різні акценти. Наприклад, акцент на збільшенні доброти", – арт-директор Republique Іван Симоновський.

Цей конкурс – про дружбу, про єдність, про те, що ми всі різні і можемо збагачувати один одного. Це поштовх для нас, як для країни, і для нас, як для агенції, поштовхом стала би перемога у цьому відборі", – арт-директор Republique Дмитро Басов.

TWIGA Idea

"Це дуже гарний виклик для нас. Євробачення в Україні не щороку і не щороку запрошують працювати над такими проектами. Тому по-перше, це гарний виклик, проект світового масштабу", – директор TWIGA Idea Катерина Алексанян.

"А по-друге, це можливість цікаво, креативно представити Україну світовій спільноті. Це теж дуже важливо, бо ми зараз на слуху, треба тримати планку", – концептуальний директор TWIGA Idea Катерина Вельган.

"Євробачення – це місце, де розумієш, що якісь несумісні речі поєднуються, і люди це визнають. І хоч важливо, як ти виглядаєш і подаєш себе, але талант і харизма перемагають багато речей", – креативний директор TWIGA Idea Катерина Амірханова.

Також 7 листопада закінчився прийом конкурсних робіт творчої концепції дизайну сцени Євробачення-2017. У цьому відборі беруть участь дві українські та дві іноземні компанії: Zinteco і Artmax, Florian Wieder і Kuby Design. Це професійні продакшн-дизайнери, які мають багаторічний досвід технічного забезпечення різноманітних шоу. Головним критерієм у цьому відборі є унікальність та креативність ідеї оформлення сцени міжнародного пісенного конкурсу.

Нагадаємо, що Євробачення-2017, пройде у Києві. Головною ареною конкурсу стане Міжнародний виставковий центр. Півфінали Євробачення-2017 відбудуться 9 та 11 травня, фінал – 13 травня.

*Наглядова рада Євробачення – це виконавча експертна комісія, яка здійснює контроль та керівництво пісенним конкурсом Євробачення. Вона визначає загальну політику конкурсу та здійснює нагляд за підготовкою майбутнього конкурсу, зокрема схвалює загальну ідентичність бренду Євробачення.

Читайте також: