:
Організатори Євробачення-2017 зустрілися з іноземними журналістами

Організатори Євробачення-2017 зустрілися з іноземними журналістами

17 лютого 2017

Брифінг організаторів Євробачення-2017, на якому висвітлювалися питання щодо ходу підготовки до міжнародного пісенного конкурсу відбувся в приміщенні Держкомтелерадіо 16 лютого. На запитання іноземних журналістів відповідали т.в.о. Голови правління публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" Ганна Бичок, заступник керівника ПАТ НСТУ Павло Грицак, директор із виробництва Євробачення-2017 Ола Мельзиг (Ola Melzig), а також заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков. Зокрема вони розповіли про деякі кадрові зміни менеджменту, продаж квитків та підготовку міста до зустрічі іноземних шанувальників Євробачення.

"Ми добре усвідомлюємо, що сьогодні увага світової спільноти прикута до України з багатьох причин. Нам надзвичайно важливо презентувати країну світу, дати відчути нашу гостинність, ознайомити з нашою історією, культурою, продемонструвати свою щирість, а найголовніше – цивілізованість і миролюбність", – сказала т. в. о. Голови правління ПАТ НСТУ Ганна Бичок. Також вона розповіла, що та частина топ-менеджерів, яка нещодавно залишила команду організаторів Євробачення, не займалася раніше подібними міжнародними подіями державного рівня. Та на їхні посади вже знайдено фахівців, кандидатури яких погоджуються з Європейською мовною спілкою.

Заступник керівника ПАТ НСТУ Павло Грицак розповів детальніше про хід підготовки до конкурсу. Зокрема про те, що за два дні після старту продажу квитків уже куплено понад 9 тисяч квитків на різні шоу Євробачення-2017. І що за перший день бронювання номерів у офіційних готелях Євробачення майже половина іноземних делегацій, а саме 21 делегація забронювала собі номери.

Павло Грицак розповів про ряд тендерних процедур щодо закупівлі послуг для проведення Євробачення. Ще наприкінці минулого року уряд прийняв закон, що дозволяє НСТУ проводити тендери, необхідні для підготовки та проведення Євробачення-2017, за спрощеною процедурою. "Проводити тендери через систему публічних закупівель ProZorro було нашою принциповою позицією. Спочатку ми проводимо попередній відбір пропозицій від постачальників послуг, після чого ведемо переговори з учасниками відбору, узгоджуємо з ЄМС", – розказав Павло Грицак. Зараз приймаються пропозиції на участь у тендері на послуги з підготовки та встановлення глядацьких трибун. Також тривають процедури щодо закупівлі телекомунікаційних послуг.

Заступник керівника ПАТ НСТУ розповів і про деякі кадрові зміни. Так, вже на всі посади топ-менеджерів, що залишили проект Євробачення, знайдено фахівців: "На це знадобилося лише 72 години. І це стало можливим завдяки підтримці всіх державних структур та київської влади. Окрім того, на ринку є багато висококваліфікованих професіоналів, які підходять на ці вакансії. До речі, ніхто з фахівців, які займалися саме телевізійним виробництвом, не залишив команду. Менеджери, що пішли, займалися івентом та комерційними питаннями", – зауважив він.

Вже затверджено з ЄМС нову кандидатуру івент-менеджера. Посаду комерційного директора зайняла людина, яка працює в НТКУ (ред. – тепер НСТУ) вже понад 15 років. Вона займалася організацією таких міжнародних подій, як наприклад, Дитяче Євробачення-2009 та Євро-2012. Визначено і затверджено також менеджера з питань безпеки, який має багаторічний досвід роботи під час міжнародних подій. Загалом більше десяти нових кандидатур буде погоджено з Європейською мовною спілкою найближчим часом.

Створено спеціальну міжвідомчу комісію мовника-організатора Євробачення, органів київської влади та представників деяких міністерств. А також визначено основні офіційні локації Євробачення-2017.

Під час брифінгу т. в. о. Голова правління ПАТ НСТУ Ганна Бичок відповіла на запитання щодо фінансування конкурсу. Вона зазначила, що до бюджету Євробачення-2017 входять 455,7 мільйона гривень, які виділено з державного бюджету і 200 мільйонів гривень, які надходять від міста. Окрім зазначених сум будуть ще внески країн-учасниць, надходження від національних та міжнародних спонсорів та від продажу квитків. "Усі витрати будуть оприлюднені. А якщо буде економія коштів, то їх буде використано відповідно до чинного законодавства", – сказала Ганна Бичок.

Читайте також: