:
Понад 11 тисяч квитків уже продано на концерти Євробачення-2017

Понад 11 тисяч квитків уже продано на концерти Євробачення-2017

18 лютого 2017

За три дні від старту продажу квитків на Євробачення-2017 фани придбали майже п’яту частину білетів. Як зазначає офіційний квитковий агент Євробачення-2017 Concert.ua, станом на 17 лютого загальні продажі (проплачені замовлення) квитків становили 11019 одиниць без урахування закритих продажів для фан-клубів Євробачення. Тож перша партія квитків на Гранд Фінал (Grand Final) вже повністю розпродана. На сьогодні обробляються квоти та заявки на квитки від делегацій, спонсорів, посольств країн-учасниць, партнерів конкурсу. Нині визначається залишок квитків. Інформація про це буде опублікована після 21 лютого на сайті eurovision.tv та на офіційних сторінках Євробачення і concert.ua у Facebook.

Директор компанії Conсert.ua Дмитро Чінь надав роз’яснення щодо основних питань, які виникають у фанів Євробачення під час купівлі квитків.

Коли наступна партія квитків надійде у продаж?

Заключні партії квитків надійдуть у продаж за таким графіком:

Вівторок, 21 лютого, 13:00
Grand Final: Third Rehearsal (13.05, 14:00)
Grand Final: Jury Show (12.05, 22:00)


У четвер, 23 лютого, 13:00
Semi Final One: Live Broadcast (9.05, 22:00)
Semi Final One: Third Rehearsal (9.05, 16:00)
Semi-Final Two: Live Broadcast (11.05, 22:00)
Semi-Final Two: Third Rehearsal (11.05, 16:00)

У понеділок, 27 лютого, 13:00
Semi Final One: Jury Show (8.05, 22:00)
Semi Final Two: Jury Show (10.05, 22:00)

Що таке електронна черга на квитки/waiting room, і для чого вона потрібна?

На сайті компанії Conсert.ua на всі шоу Євробачення діє єдина черга. Електронна черга – це корисна система, яка контролює максимальну кількість клієнтів на сторінках покупки квитків на Євробачення. Вона автоматично вмикається при пікових напливах відвідувачів на сторінки. Якщо б черги не було, то у такі моменти купівля квитків була би неможливою для усіх. Зверніть увагу, що за одну сесію ви зможете придбати обмежену кількість квитків – 4. Якщо вам потрібно більше, – процес потрібно повторити знову або зробити замовлення через оператора контактного центру.


Що робити, якщо 14 лютого оплата не пройшла, а квиток на пошту надійшов?

Ми розуміємо неймовірний ажіотаж і попит на покупку квитків на Євробачення-2017. Якщо під час старту продажу квитків виникали проблеми з оплатою через причини, які не залежать від клієнта, компанія Concert.ua автоматично надсилала квитки. Вже далі ми погоджували з кожним клієнтом необхідні нюанси для проведення повторного платежу. Всі ці випадки опрацьовано.

Чому я вибрав місце на концерт на схемі і отримав повідомлення про помилку, мовляв, квиток не може бути доданий у кошик?

Місця на схемі автоматично оновлюються кожні 3 секунди. Якщо хтось додав місце у кошик, то Ви будете бачити його доступним ще протягом 3 секунд. Натиснувши на таке місце, ви не зможете додати його в корзину. У цьому випадку система покаже відповідне повідомлення.

Яка загальна кількість глядацьких місць?

Загальна місткість залу становить 7820 місць, 1400 з яких – це фан-зона.

Чому квитки не іменні?

Євробачення-2017 не передбачає вхід на територію проведення з обов’язковим наданням ID глядачами. Саме з цієї причини квитки не іменні.

Що таке VIP-квитки?

Це квитки у VIP-сектор. Він розташований за Green Room. Тут будуть встановлені комфортніші сидіння, буде більшою і відстань між рядами. Але головне – саме звідси відкривається найкращий, прямий огляд на приголомшливу сцену Євробачення!

Як квитки потрапляють на біржі вторинного ринку? Чи безпечно там купувати білети?

На квиткові біржі/вторинний ринок, сайти з оголошеннями та інші платформи квитки на Євробачення потрапляють так само, як і на всі популярні концерти/події з дуже високим попитом – на жаль, їх викуповують для перепродажу. Тож, ми не гарантуємо достовірність квитків, придбаних не на Concert.ua і не рекомендуємо купувати квитки з рук на біржах або вторинному ринку.

Чи можна обміняти електронний квиток на звичайний?

Електронний квиток, куплений на Concert.ua, є таким же оригінальним, як і квиток на термобланку Concert.ua. Обидва ці формати містять штрих-код, який і буде скануватися на вході.

Що робити, якщо квиток є пошкоджений. Наприклад, текст умов перебування на події Євробачення-2017, зазначений на електронному квитку, зливається зі штрих-кодом, який необхідний для активації електронного квитка?

Деякі клієнти отримали квитки з неточностями у верстці. Це приватний випадок. Такі квитки є дійсними – у них є штрих-код і розміщений під ним відповідний номер. На вході контролер має можливість перевіряти квиток скануванням штрих-коду або введенням його номера. За запитом клієнтів оператори контакт-центру надсилали квитки з коректною версткою. Від імені Сoncert.иа приношу вибачення клієнтам за ті незручності, які під час отримання подібних квитків.

Куди звертатися, якщо виникають проблеми з придбанням квитків?

У випадку виникнення питань при придбанні квитків клієнти можуть звертатися в контакт-центр Concert.ua:

Е-mail: info@concert.ua
Телефони: +38 044 222 00 22, +38 095 655 99 33, +38 063 655 99 33, +38 096 655 99 33
Телефонні лінії відкриті без вихідних, з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 20:00, в суботу та неділю з 10:00 до 19:00.

Читайте також: