:
Євробачення запрошує студії відеопродакшену для виробництва тематичних відеороликів

Євробачення запрошує студії відеопродакшену для виробництва тематичних відеороликів

12 березня 2017

Міжнародна команда Євробачення запрошує українські студії відеопродакшену з великим досвідом роботи у виробництві ігрових фільмів, рекламних роликів або телевиробництва, для створення серії тематичних відеороликів для Євробачення-2017.

Структура ролика – це зйомки на локаціях, які вимагатимуть залучення акторів, виготовлення реквізиту та костюмів. Очікуванний продакшн-період – 12-15 знімальних днів у березні та квітні в цілому. Сценарії роликів надаються.

Заявку на участь у створені тематичних відеороликів та портфоліо просимо надсилати до 18:00 п’ятниці, 17 березня, на адресу: o.ageieva@eurovision.ua.

Читайте також: