У Києві до Євробачення стартує проект інтерактивної підсвітки будівель LIGHT UP

У Києві до Євробачення стартує проект інтерактивної підсвітки будівель LIGHT UP

08 травня 2017

Проект інтерактивної підсвітки LIGHT UP стартує у Києві спеціально до Євробачення-2017. Він здійснюється за підтримки компанії OSRAM і включає підсвітку будівель Київської міської державної адміністрації (КМДА) та Національної опери України імені Тараса Шевченка.

А колір освітлення будівель зможуть змінювати фани Євробачення! Безпосередньо під час виступу конкурсантів у півфіналах (9 та 11 травня) та фіналі (13 травня) за допомогою мобільного додатка Eurovision Song Contest app глядачі зможуть оцінити виступ кожного конкурсанта від 1 до 12 балів. Кожна оцінка матиме свій колір. Залежно від того скільки балів отримуватиме пісня в цьому голосуванні, змінюватиметься й колір ілюмінацій на будівлях.

Результати глядацької оцінки наживо зможуть побачити фани у Києві й гості столиці, а глядачі за кордоном зможуть відстежувати зміну кольору підсвітки через мобільний додаток.

"Останні кілька років стали прикладом того, яку величезну роль може відіграти світлове шоу. Ефектна ілюмінація має вирішальний вплив на глядача. Саме тому ми дуже раді ще одній нагоді стати партнером Євробачення", – каже Ганс-Іоахим Швабе, CEO-фахівець в "OSRAM’s Business Unit Specialty Lighting".

Організатори наголошують, що голосування в мобільному додатку Eurovision Song Contest app не впливає на результати конкурсу, однак має на меті привернути увагу гостей Києва та фанів зі всього світу до краси міста-господаря, а також відтворює сприйняття фанами конкурсного номеру в момент виступу виконавця.

"КМДА розташована на Хрещатику, в серці головної фан-зони Eurovision Village, тому підсвіткою цієї будівлі зможуть насолодитись всі, хто відпочиватимелокації. А ще нам хочеться, щоб люди запам’ятали Київ не лише як Хрещатик чи Міжнародний виставковий центр – ми прагнули привернути увагу до культурних споруд, щоб архітектурні перлини України були більш впізнавані за кордоном. Національна опера вражає своєю вишуканістю та святковістю. Це саме та будівля, яку варто показати світові", – каже Вікторія Сидоренко, міжнародний PR-менеджер Євробачення-2017.

Нагадаємо, що офіційним світловим партнером пісенного конкурсу Євробачення-2017 стала компанія ОSRAM, яка вже долучалася до конкурсів у Відні 2015 року та Стокгольмі 2016 року.

Читайте також: