Фукуяма викладає кейс українського суспільного у Стенфорді

Фукуяма викладає кейс українського суспільного у Стенфорді

02 серпня 2017

Кейс про створення українського суспільного мовника викладають у Стенфорді! І не хто-небудь, а сам Френсіс Фукуяма – професор Стенфордського університету, філософ, політолог, автор однієї з найпопулярніших політичних праць кінця ХХ століття "Кінець історії та остання людина".

Фукуяма неодноразово приїжджав до України, за якою пильно стежить ще з часів Помаранчевої революції. Авторитетний професор, до слів якого дослухається увесь світ, не приховує свого приязного ставлення: "Українці один раз вже здивували світ своїм прагненням змін в 2004 році, а коли трапився провал, вони здивували світ ще раз в 2014 році. В цьому сенсі, це величезний потенціал, який тепер потрібно направити на те, щоб змусити чиновників і політиків працювати як єдина політична система", – зазначив пан Фукуяма в одному з інтерв’ю.

Із кейсом про створення українського суспільного мовника, в якому йдеться про процес трансформації Національної телекомпанії України (НТКУ) в Національну суспільну телерадіокомпанію України (НСТУ) станом на квітень 2014 року, Френсіс Фукуяма був ознайомлений на початку 2017 року. Ця тема миттєво зацікавила професора. Спочатку він представив цей кейс в рамках своєї навчальної програми Leadership Academy for Development в Грузії. А після цього почав викладати його у Стенфорді, де, за словами народного депутата України Олени Сотник, яка була учасницею навчальної програми Фукуями, кейс українського суспільного викликав активну дискусію.

Зазначимо, що кейс, присвячений створенню суспільного мовлення в Україні, створила команда викладачів Українського католицького університету Софія Опацька, Ярина Ключковська, Андрій Рождественський та юрист Центру демократії та верховенства права Ігор Розкладай на тренінгу для тренерів "Викладання та розробка навчальних кейсів для вивчення державної політики". "Першим завданням нашого кейсу був аналіз усіх стейкхолдерів, їхніх інтересів, ролі та впливу на процес трансформації. Іншою важливою концепцією, якій ми приділили окрему увагу, була модель лідерства. Навчальний кейс передбачає вивчення певних інструментів або концепцій. У нашому випадку він показує дилему, яка була в квітні 2014 року щодо майбутнього Суспільного в Україні. І нами також були описані можливі виклики", – розповіла одна з авторів кейсу Софія Опацька.

Читайте також: