:
Суспільне запроваджує спеціальні ціни на рекламу для національного виробника

Суспільне запроваджує спеціальні ціни на рекламу для національного виробника

05 вересня 2017

Суспільне запроваджує акційні розцінки на розміщення реклами для національного виробника в ефірі телеканалів UA:ПЕРШИЙ, UA:КУЛЬТУРА та Українського радіо.

Відповідне рішення було прийняте на черговому засіданні правління ПАТ "НСТУ" 29 серпня 2017 року.

Суспільний мовник прагне не лише інформувати суспільство, а й бути рушієм позитивних змін. Сьогодні українські виробники як ніколи потребують підтримки. Команда Суспільного хоче, аби українці дізнавались про українські товари та компанії й підтримували національного виробника. Акційні розцінки на рекламу дозволять українським підприємцям на вигідних умовах скористатись послугами реклами на Суспільному.

Більше про розцінки на надання рекламних послуг можна дізнатись тут (завантажити Додаток до протоколу засідання правління ПАТ "НСТУ" від 29 серпня 2017 року).

Читайте також: