:
Дитяче Євробачення набуває все більшої популярності

Дитяче Євробачення набуває все більшої популярності

04 грудня 2017

З року в рік Дитяче Євробачення набуває все більшої популярності серед шанувальників пісенного конкурсу. Про це свідчать не лише дані телеперегляду шоу, але і показники аудиторії веб-сайту junioreurovision.tv та офіційної сторінки конкурсу в YouTube.

За даними організаторів, цього року відбулися суттєві зміни в статистиці переглядів офіційного сайту серед користувачів з Білорусі. Кількість відвідувачів інтернет-ресурсу конкурсу зросла на 1 158 відсотків. Це можна пояснити тим, що саме столиця цієї країни – Мінськ – прийматиме міжнародний фінал Дитячого Євробачення у 2018 році.

Разом з тим аудиторія збільшилася й у Нідерландах – на 571%, й у Вірменії – на 601%. У Болгарії, яка цьогоріч не брала участі в конкурсі, навпаки кількість відвідувачів веб-платформи Дитячого Євробачення зменшилася на 76%.

Спостерігається також збільшення користувачів мобільних пристроїв. У поточному році їхня кількість становила 71% від загальної кількості відвідувачів сайту junioreurovision.tv. Для порівняння – у 2016 році їх було 54%.

Офіційний YouTubeканал конкурсу одразу після фіналу Дитячого Євробачення-2017 досяг позначки у 100 000 підписників, за що отримає від компанії YouTube "Silver Play button" – нагороду, яка свідчить про високу популярність каналу.

Нагадаємо, що цьогорічний дитячий пісенний конкурс проходив у столиці Грузії Тбілісі. Участь в міжнародному фіналі, 26 листопада, взяли юні представники 16 країн. Україну представляла 12-річна Анастасія Багінська з піснею "Не зупиняй" ("Don’t Stop"). Настя отримала 147 балів і посіла 7 місце в рейтингу. За результатами онлайн-голосування глядачів та оцінок професійних національних журі, максимальну кількість балів і відповідно перемогу отримала представниця Росії – Поліна Богусевич. Цього року вперше за історію Євробачення глядачі могли віддати свій голос також і за представника своєї країни.

Читайте також: