Як інформує «Перший Новинний» з посиланням на матеріал «УНІАН», корпорація Valve знову обійшла стороною довгоочікуваний анонс Half-Life 3, зосередивши увагу на власній екосистемі пристроїв: домашній консолі Steam Machine, VR-гарнітурі Steam Frame та оновленому Steam Controller. Ця стратегія, на думку оглядачів, повинна зміцнити платформу компанії, проте частина фанатів продовжує чекати продовження культової серії.
Незважаючи на відсутність офіційних заяв, кілька відомих інсайдерів стверджують, що робота над третьою частиною триває. Контент-мейкер Gabe Follower, який раніше заздалегідь розкрив деталі Deadlock, повідомив, що під кодовою назвою HLX-проєкт можуть показати ще до завершення поточного року. Автор багатьох витоків по Half-Life: Alyx Тайлер МакВікер зазначив на стрімі, що очікує анонс в межах 2-3 тижнів, спираючись на власні джерела всередині індустрії.
Деяку невизначеність внесла позиція Insider Gaming: за даними їхнього експерта Майка Строу, Valve не планує використовувати церемонію The Game Awards 2025 для презентації нової гри. Він уточнив, що компанія має намір вибирати власний майданчик і власний графік, що відповідає звичній корпоративній політиці. При цьому журналіст Том Хендерсон згадав про якийсь великий реліз, запланований на березень. Хоча він не уточнив назву, спостерігачі вважають, що саме Half-Life 3 виглядає найбільш ймовірним кандидатом.
На тлі чуток про розробку стали з’являтися і непрямі ознаки. МакВікер раніше відзначав, що фахівці Valve доопрацьовують фундаментальні елементи движка Source, що може свідчити про перехід проєкту на фінальні стадії. Оновлення ядра движка зазвичай проводять вже перед доведенням гри до «релізного стану», особливо якщо мова йде про потенційний флагман компанії.
Відзначимо, що реліз Steam Machine, Steam Frame і нового контролера запланований на початок 2026 року. Якщо Valve дійсно готують повноправне продовження Half-Life, то третя частина може стати ключовою демонстрацією можливостей їх апаратної екосистеми. Саме тому багато аналітиків вважають, що компанія прагне синхронізувати презентацію гри із запуском власних пристроїв, посиливши інтерес користувачів до платформи та забезпечивши потужний маркетинговий старт.
Раніше ми писали про те, що Valve презентувала три ігрові пристрої на базі SteamOS.
