Як інформує «Перший Новинний» з посиланням на сторінку видавця Ubisoft, компанія презентувала експеримент під назвою Teammates: дана платформа створена для перевірки, чи зможе генеративний штучний інтелект сформувати відчуття повноцінного загону, який діє не як набір наперед визначених сценаріїв/скриптів, а реагує на ситуацію.
Поки розробники створили лише пробний рівень, на якому користувач проходить маршрут до бази противника, шукає зниклих бійців, відновлює їх втрачені фрагменти пам’яті та нейтралізує загрози на шляху. Концепція побудована навколо підтримки з боку ШІ, який супроводжує гравця протягом усього завдання.
Ключовим інструментом виступає голосовий асистент Яспар. Він допомагає орієнтуватися на території, виділяє цілі, пояснює елементи сюжету, коригує налаштування і здатний поставити гру на паузу. Поруч з гравцем рухаються ще два віртуальних напарники — Пабло і Софія. Їх поведінка регулюється короткими голосовими командами, після чого персонажі підлаштовуються під обрану модель дій.
Ubisoft стверджує, що алгоритми аналізують не тільки вимовлені фрази, але й подачу, інтонацію, емоційне забарвлення мови. Додатково система стежить за змінами обстановки і реагує на події навколо, що повинно посилювати враження від взаємодії.
Видавець підкреслює, що ШІ не розглядається як універсальна заміна творчої праці. Компанія прагне розвивати технологію обережно, використовуючи її як допоміжний інструмент.
Зараз доступ до Teammates мають кілька сотень учасників. Закритий тест триває, а Ubisoft має намір публікувати свіжі звіти про хід робіт.
Раніше ми писали про те, що Paraglacial продемонструвала новий геймплей рольового екшену Fatekeeper.
